17

On je izvukao dugi nož. Voleo bih da mogu opisati slavnu scenu borbe, njegov juriš na mene i ja koji jedva blokiram napad nožem se izvlačim iz borbe bacivši se kroz prozor sa njegovim telom pribodenim na neke krhotine. Duga borba koja se završava na klasičnom terenu koji prouzročava smrt. Ni jedan protivnik nije dovoljno snažan da savlada drugog tako da je jedini izbor bio da jedan od njih padne na greben sa klinovima, izbočen iz zida ili da se nabode na razbijen prozor. Ali ne ovog puta.
Udario sam ga kopitom u glavu. Brz udarac u glavu svom snagom i masom podeljenom na čvrste delove. Nije mogao znati šta ga je udarilo. Jurnuvši napred nije shvatio da je ranjiv na jak udarac. Niski primerci ne shvataju da su niski. Dođavola, pa ni visoki ne misle da su visoki. To je osećanje univerzalnosti koje možete zabiti sebi u dupe. Očekuju da svi misle isto kao i oni. Očekuju da budu napadnuti na način na koji i oni napadaju. Što je najgore očekivao je da skočim na njega i da ga udarim ili da mu pariram dok on mene udara.

atzzo
Objavljujem svašta... Ako vam se sviđa drago mi je.

Komentariši